Monday, November 2, 2009

serius hampeh!


sebenarnya tadi dalam kepala otak aku ni macam banyak benda nak cerita. nak mengarut. nak menaip. tapi bila bukak laptop. dah online. internet jadi selow melow nak mamp! bukan main lama nak loading bukak blog aku. bukan main lama lagi nak loading new post. aku sakit hati. geram. bengang.


lepastu aku disconnect and connect balik. internet jadi laju. aku pon bukak blog sekelip mata. tekan new post. terus keluar. taip sikit pastu rasa bosan. idea tiba-tiba bantut. pastu bukak new tab pulak. tengok you tube kejap. carik video yang best. pastu sambung taip balik. pastu rasa macam ntah hape-hape ntah. bukak you tube balik. tengok lagi video. pastu sambung menaip.

tiba-tiba rasa macam tak best pulak sebab semuanya yang berlegar-legar dalam otak aku masa awal-awal aku nak memblog dah hilang. ciss! hampeh betol. ni semua gara-gara internet yang super duper lembab. kalau aku nak tulis pasal connection broadband maxis ni sampai ke sudah pon tak kan habis. lagi tambah sakit hati. makanya post ini lah yang terhasil untuk harini . ciss. memang hampeh! sangat hampeh! serius hampeh! adeh!

dah aku nak tido. itu aje!

No comments: