Monday, November 16, 2009

sendiriku sepi

sepi..
ku sendiri..
ditempat yang senyap sunyi..
tanpa ada menemani...

sepi..
ku sendiri..
tiada yang sudi..
untuk hiburkan hati ini..

sepi..
ku sendiri..
mereka semua pergi..
meninggalkan diriku ini..

sepi..
ku sendiri..
kala dinihari..
aku benci perasaan ini..

tuhan..
hilangkanlah sepi ku ini..
perasaan ini..
yang amatku benci..
ku tak mahu sepi sendiri..

tuhan..
kurniakanlah aku kegembiraan..
kurniakanlah aku keceriaan..
untuk mengusir sepi ini..
agar aku bisa mengharungi..
hari-hari ku di tempat yang senyap sunyi ini..


*hahaha. gila bosan dol balik kolej. hampeh! sunyi je kolej. kenapalah kena ada FYP nih. kalau tak aku dah bahagia duduk kat rumah tu. biarlah aku mati kekenyangan duduk rumah dari mati kebosanan duduk kat kolej yang senyap sunyi ni. ohh...

No comments: