Monday, November 9, 2009

happy belated birthday mak!


hehehe. semalam 8 oktober birthday mak aku. sebenarnya dah wish dah tapi saje je nak buat entri khas untuk birthday mak aku. eceh. poyo je kan. sempena birthday mak aku ni, abang aku belanja kitorang dinner makan steambot kat restoran nelayan. sedap woo. kembong gila perut masing-masing. yela makan buffet kenalah balun habis-habis kan. bayar mahal pulak. rm25 sekepala. kalau dulu aku pergi murah lagi. rm15. haih, tak tahulah kenapa makin mahal pulak. macam makan kat hotel pulak. tapi kalau kat hotel lagi berbaloi kot. makanan lagi banyak. ni steambot je pon. air buah dia pon mahal gila. rm3.50. pehh..gila cekik darah kan. tapi nasib baik bukan aku yang bayar. so bedal jela tanpa fikirkan berapa pon nak kena bayar. hahahaha.

hmm. tu je untuk kali ini. kepada mak, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. ala kliche la ucapan macam ni kan. okaylah tukar lain. semoga mak bertambah-tambah cun walaupun umur dah meningkat dan semoga boleh tambah adik lagi sorang. hahaha. gila apa. mak aku dah masok umur 50 la weh. mana boleh. kalau adik angkat boleh la. heheheh.
SAYANG MAK! MUAHHHHHHHHH!!

No comments: