Tuesday, November 3, 2009

gagal lagi niat (angan-angan) aku


oh tidak!!aku memang tak boleh duduk rumah lah. jadi leka. lagha. adeh. dari semalam berniat untuk study. bila dah berniat tapi notanya langsung tak di bawak keluar daripada beg tu konfemlah takkan terjadinya study itu. tapi yang lebih malang lagi ialah bila nota dah di bawak keluar dan di pegang sahaja TANPA membelek isi di dalamnya.


haih la.. kesian kat nota-nota ni. tak dibaca pon. aku dapat dengar rintihan kalbu korang tu. tapi apa kan daya suara bantal, tv dan laptop lebih kuat dan nyaring memanggil nama ku. maaf kan aku wahai nota-nota. isk..isk..isk.. ah sudah buat drama pulak kau ye. alasan sahaja semua itu. padahal malas nak study kan. ye MALAS. kau memang MALAS. adeh. dah la senang cerita bila aku berniat untuk study di rumah mesti GAGAL. patotnya tak boleh dipanggil niat tetapi yang lebih tepat adalah ANGAN-ANGAN SI MINAH JENIN. betol tak? betol lah jawapannya. tak payah dah ragu-ragu.

oklah nak study!
*ceh padahal nak online lagi. citt pooodaah!*

No comments: