Monday, December 21, 2009

kami generasi hebat. anda pula??

kami generasi hebat yang kuat bagaikan harimau walaupun tidak memakan biskuat tiger apabila berjaya beriadhah pada waktu petang. ceh, beriadhah sahaja mahu kecoh satu dunia. biasalah kalau budak budak pemalas nak berexercise di petang hari kan. mana taknya. petang petang biasanya kitorang busy. busy menghasilkan tahi mata. produktif sungguh kan. hahaha.

akhirnya impian aku selama lebih kurang 2tahun lebih tercapai jua. susah tahu nak cop basikal kat kolej aku ni. dorang semua batak basikal. hahahaha. suka hati aku je. mahunye aku kena maki kalau budak kolej aku baca. eceh siapa pon nak baca blog ko ni. bukan femes pon. busuk busuk pon budak course aku je. budak course aku pon bukannya suka beriadhah petang petang kan. dorang pon busy jugak. tapi busy dorang lebih bermanfaat. hehehe.

baru aku tahu betapa best nya naik basikal kat sini dikala universiti lengang bagaikan baring bergolek golek ala hindustan atas jalan pon boleh. nak tidur dari petang sampai besok pagi pon boleh. tapi konfem nanti pak guard pungut bawak pergi bahagian keselamatan. dorang ingat ntah orang gila mana sesat dalam universiti aku ni.

okay lah cakap banyak pon tak guna. ni dia gambar gambar yang berjaya di snap sewaktu aktiviti dijalankan.

ada gaya juara tak?


acara berbasikal berganti ganti


bayang bayang pon mahu interframe juge


kami suka berbasikal dipetang hari



ada gaya pemain basikal profesional tak?


*credit to ain again sebab dia yang tukang edit. bak kata dia; "aku private sector..ko government". hahaha. memang cam siot..

**malas nak update kebelakangan ni sebab malas nak taip. haih tapi memang kau pemalas pon.

2 comments:

Anonymous said...

lawa ler pic bayang2 tu

cik peah said...

thanxx..(: