Friday, January 22, 2010

without borders contest

contest lagi? hai cik.peah cakap sibuk tapi ada pulak lah masa kau nak masuk contest ni ye. hehehe. ala, kejap je nak buat entry ni. tak sampai 5 minit pon. lagipun gambar yang di edit dah ada. tinggal pilih jelah dalam folder kat laptop aku kan.

okay okay. masuk ni aku dah tak ingat berapa banyak contest aku join. 4 kot. maaflah ingatan dah sedikit luput. so, siapa siapa yang rasa rasa macam berminat nak join ini contest boleh visit empunya blog ni ek yang diberi nama SI GADIS EDRIENA. tarikh tutup 31 januari 2010. cepat cepat join sebelum terlambat. oh lupa nak bagitahu. contest ni ada 2 part. aku join part 1 sebab lagi mudah. kalau korang nak masuk dua dua part pon boleh. untuk keterangan lanjut boleh lah pergi blog beliau ek. ehe.

ha ini dia gambar yang akan aku pertaruhkan untuk contest kali ni. *ceh ayat dah ala ala masuk pertandingan AJL pulak*


klik untuk menggemok

*okay mode study is switch on. bakal diam untuk beberapa hari.