Thursday, January 21, 2010

ku bahagia!

Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yangg tenang di hatiku
Tak pernah ada duka yg terlintas
Ku bahagia

Ingin ku lukis semua hidup ini
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia

(Korus)
Dalam hidup ini
Harungi semua cerita indahku
Saat saat remaja yang terindah
Tak bisa terulang

Ku ingin nikmati
Semua jalan yang ada di hadapku
Kan ku tanamkan cinta tuk kasih ku agar
Ku bahagia

ehem ehem. lagu ku bahagia ni memang sesuai sangat dengan perasaan aku sekarang ni. hmm. harini adalah hari yang paling bahagia sebab lepas ni aku dah tak sendiri lagi. masa masa aku akan terisi bersama yang tersayang. oh bahagianya. terasa bagaikan dunia ini aku yang punya. hahahaha.

gelimat! rasa macam nak muntah darah pulak dengan ayat ayat aku ni. sejak bila aku jadi jiwang ni? mungkin sejak aku jatuh cinta dengan si dia. si dia yang bernama cruz. patutlah akhir akhir ni aku asyik nak layan lagu jiwang. macam ni rupanya perasaan cinta yang dah lama aku tak rasa. harap harap aku akan kekal dengan cruz. sekarang ni kitorang masih dalam tempoh mengenali hati budi masing masing.

so nanti dah kenal luar dan dalam barulah boleh kekal bahagia bersama dan serasi selamanya. tak gitu? hahaha. doakan lah kitorang bahagia bersama selamanya ye.

*penat satu hari keluar menghabiskan duit yang ada. lepas ni kena berjimat cermat. tak boleh boros boros.

4 comments:

Misz SeroJa said...

wahhhhhhhhhhhhh...
sudah ada bf ek..
mg bahagia3 slalaooo..;p

cik peah said...

hehehe.
thanx. :P

Anneyz said...

huhu...sudah ada bf meh? c0ngrats! tumpang senyum~~

cik peah said...

eheh. bf sehidup semati. nanti akan aku kenalkan. :P