Friday, January 15, 2010

frustrated!


lagu hampa kumpulan ungu berdendang di hati
sesuai dengan keadaan aku sekarang ni,
ye. aku hampa, kecewa, frust, bengang, sakit hati, iri hati.
sebab JPA tak masuk lagi.
padahal akaun budak budak ukm dah terisi.
apa pasal U aku tak dapat lagi ni?

bengang ni.
niat di hati untuk berjoli esok hari terpaksa ditangguh lagi.
haih. kalau minggu depan baru dapat, boleh mati.
tak boleh nak beli barang idaman hati.
kalau asyik tertangguh lagi.
tak tahulah macam mana nanti.
mesti tak jadi beli.
aku tak mahu macam ni!!!

3 comments:

cik ros said...

sbr ye cik peah..JPA nk menguji kesbran cik peah tu..

(^_^)V

Anneyz said...

haih...
bersabarlah...
nasib kita serupa...
JPA minggu depan boleh tahan lagi...
elaun aku bulan depan..
hapa cerita~~~
ampess....

cik peah said...

cik ros: hehe. thanks. ni tgh berusaha menyabarkan diri.

anneyz: next week pon sebenarnye xkonfem lagi. dia ckp bln 2 selewat2nye. T.T