Wednesday, January 13, 2010

hanjeng-hanjeng tua


inilah dia muka muka hanjeng tua tu. amacam hensem tak? hahaha. sebenarnya entri aku kali ni nak buat review pasal movie english pulak. aku rasa macam banyak pulak aku buat review pasal movie melayu. movie english satu pon takde walaupun aku ada jugak tengok sebelum sebelum ni. cuma takde mood nak dibuat entri. hahaha. sebenarnya malas. cerita ni pon aku tengok sabtu hari tu. itu pon ada orang belanja. kalau tak, takde makna nak tengok movie. sengkek kot. haih JPA ni pon satu. lembab nak mamp betol.

okay okay kita lupakan hal hal kemalasan dan JPA tuh. kita teruskan dengan sinopsis movie ni. movie ni best dan kelakar gila tak ingat. tapi still ada mesej yang nak disampaikan. boleh dikatakan ni movie komedi yang sesuai untuk ditonton bersama keluarga sebab dia menceritakan betapa berharganya keluarga tu berbanding dengan harta yang menggunung tinggi. kalau korang nak tahu full synopsis boleh baca dekat SINI ek.

aku malas nak cerita nanti kang tak best pulak sebab aku memang tak pandai nak menyedapkan cerita. *ceh padahal aku memang malas pon. ada je alasan. hahah* tapi serius cerita ni kelakar. sebab kakak ngan cousin aku gelak gila vavi tak hengat dunia tapi aku ketawa biasa biasa je sampai dorang cakap aku ni ntah apa apa. skema. ala, rilek sudeh. walaupun memang kelakar tapi cool je la kan. aku tak hot tapi aku cool. hahaha. berbaloi jugak nak tengok kat wayang bagi sesiapa yang suka movie yang light light gitteww dan santai. so aku bagi 4 star out of 5. ha, korang rasa cerita ni macam best tak lepas baca entri aku ni? hehehe.

No comments: