Tuesday, March 30, 2010

i think i love you

ini entri serius. aku memang dah jatuh cinta. tak tahu kenapa aku boleh jatuh cinta dengan dia. tak munasabah langsung. mustahil. orang putih cakap impossible. aku pon agak pelik sebab aku tak pernah rasa perasaan macam ni sebelum ini. aku mula merasakannya selepas tengok movie How to Train Your Dragon. aku jatuh cinta dengan toothless. oh he is sooooo cute. seriously aku tak tipu. aku rasa macam nak tengok cerita tu lagi sekali je. tak pernah aku rasa nak tengok movie sampai dua kali.

like seriously aku suggest kan korang tengok cerita ni bagi sesiapa yang belum tengok. memang tak rugi wehh. dragon dragon tu semua tu sangat cute okay. ada member aku sorang ni suka gila dengan gronckle. kalau korang nak tahu betapa cutenya dorang korang tengok lah movie ni. tengok lah. tengok lah. tak rugi punyeeee.



tengoklah betapa cutenya dia ni. alahaiiii.

No comments: