Tuesday, March 9, 2010

mai lah pakat pakat singgah!


alhamdulillah test 2 untuk minggu ni dah habis. walaupun pagi tadi jawab macam nak gila goreng sesedap rasa. tapi hasilnya memang lah konfem mengecewakan gila. sebab tak tahu lah apa perisa gorengan aku tu. pastinya pahit dan masin serta bermacam macam lagi lah. ibarat goreng ikan garam terlebih. mestilah tak de siapa nak makan kan. okay dah. cukup setakat tu je aku nak bebel pasal test aku. barang yang lama jangan dikenang. haha.

actually guys, i baru buat blogshop. tapi tak banyak lagi lah items. adalah stok yang sebelum sebelum ni. nanti dalam next week ke i tambah lah lagi banyak banyak. yang cun cun. comel comel. so kepada membe membe i yang baca blog i ni tolonglah promote blogshop i ni kat blog korang ek. jasa baik uolls memang i appreciate sesangat lah. sayanglah kat uolls semua kalau boleh tolong i promote kan. muah muah muah. ni LINK ke blogshop i. tekan lah ek. tengok tengok lah. kot kot ada yang berkenan ke kan. lepas tu boleh lah beli. hehehe. peh, gila lah gedik tetibe aku guna i, uolls ni. tak koser mak.

ha geng apa lagi. mai lah support aku beramai ramai. kot kot ada membe korang nak beli selendang dengan harga yang murah tanpa perlu pergi keluar dan membasahkan ketiak dengan peluh bolehlah beli dekat aku. hehe. so, SELAMAT BERSHOPPING. (:

No comments: