Tuesday, March 16, 2010

finale!

hai kawan kawan. apa khabar semua? sehat tak? harap harapnya sehat lah ye. seronok saya dengar kamu semua sehat. heh. apa kejadahnya aku berkata kata begini? tiba tiba jadi caring pulak dah. haaa. ni nak habaq mai. semalam malam aku ada dinner kolej dekat hotel pullman putrajaya. five star kau. kau ado? hahaha. hm, cakap banyak pon tak guna kan. meh lah aku tunjuk gambar gambar kami syok sendiri macam princess. cettt!

peace yoo!

masing masing dah habis anggun lah ye? hehe

nak gak bergambar dengan queen of the night. :P


ada macam cover album tak? hehe


suku of coursemate. macam tak sampai je.


dengan bebudak module.


ada macam gambar kahwin tak? ceh.



last but not least. jeng jeng jeng.....


ada macam cinderella tak? *gila perasan*

ha, tu jelah. letak banyak banyak korang muntah pulak. semua gambar stok syok sendiri pulak kan. nak tengok lebih tengok kat facebook je la ek. bagi yang ada facebook aku la. hehe. pssst. kalau agak agak picture tu tak jelas korang click lah ye. jangan right click>save pulak. eceh. perasan lah kau cik.peah. takde maknenye orang nak buat camtu. hehe.

No comments: