Wednesday, February 3, 2010

saya menang award!


pertama sekali syukur ke hadrat illahi kerana dengan limpah kurnianya saya masih bernafas pada hari ini. terima kasih diucapkan kepada ibu bapa, kawan kawan dan mereka yang banyak memberi saya sokongan dan dokongan selama penglibatan saya di dalam arena blogging ini. penghargaan tak terhingga kepada cik buzzryana kerana telah menganugerahkan saya award ini. oh thank you very much. ceh, macam lah menang award ABPBH. kecoh je.

ehe, takdelah, award ni telah diberikan oleh buzzryana badri. okay tanpa buang masa mari kita senaraikan 5 fakta menarik mengenai si pemberi award riben pink ini.
  • beliau merupakan rakan sekolah ku ketika ku menuntut di salah sebuah sekolah asrama yang terletak di subang jaya.
  • pernah sekelas dengan beliau ketika tingkatan 4.
  • merupakan seorang yang kuat bercakap. mungkin beliau mampu untuk mencipta rekod bercakap tanpa henti. *hahaha. jangan marah ha*
  • suka mengeja namanya seperti ini BUZZryana. nama sebenar BAZryana. nampak lebih glamour kan? *hehehehe*
  • sangat excited apabila gembira sehingga matanya tak nampak. :P

10 fakta atau hobi mengenai diri sendiri?? adeh, ini yang den malas ni. takpe takpe kita buat je.
  • anak ketiga daripada 4.
  • lahir pada bulan september.
  • pemalas *ni korang tahu kot sebab entri aku banyak cerita pasal kemalasan aku kan*
  • sudah berada di tahun akhir pengajian. *tak sabar nak grad*
  • sedang berjinak jinak mempelajari sejenis alat muzik.
  • seorang yang gila gila kalau datang sawannya.
  • sangat pemalu dengan orang yang tak dikenali.
  • sangat tak malu dengan orang yang sudah lama dikenali. lebih lebih dengan teman teman yang rapat.
  • tidak berapa gemar dengan warna pink walaupun mengaku pink itu cantik.
  • hoh, yang last sekali. apa ek. ha, suka melayari jalur lebar. kalau tak takde lah muka aku je yang asyik online kan.
insan insan yang akan ditag merangkap penerima award ini ialah adalah *nak buat boleh tak mahu pon tak mengapa*:
  • nurul hidayah
  • nur ain zamzuri
  • nur amelia azreen *ko kena buat. hehhee*
  • jaujet
  • pengantin baru yang tal berapa baru, maslina
  • jiehagee
  • waniey sakura
  • kak dilla
  • dilakotkedila
  • meisz ninie yang rajin visit blog. *wink2*
itu sahaja untuk hari ini. sekian terima kasih. sehingga berjumpa lagi sekiranya ada kelapangan!


4 comments:

::ReEN:: said...

wekkk!! xmahu...aku da pencen da..heheh

aen zamzuri said...

ahaha~
apekah ini??
ak xpaham..ouh ain sgt lembap~~

Bazzstary said...

haha..tu sb korg menganugerhkan award miss T ms f4 di salah skolah asrama di sbg jaya tu kot kan?
nway..tanx darl~

tp ade menda nk tnye..
ko ngah main alt muzik ape?
ley la kite duet
ko jadik yuna....
(da x ley mnulis krana mata tlalu kcik)

cik peah said...

hahaha. welcome dear~

haa...tak boleh bagitahu sekarang. nanti aku akan siarkan di entri akan datang. tunggu~