Saturday, October 17, 2009

PAPA saaDOM yang the bomb!!

papadom dia nampak sangat menyelerakan..hmmm..

whoa!!!
harini aku ngan amy gi dating kat mines..
ni kali pertama aku dating ngan dia dalam sem ni...
yela..sebelum-sebelum ni boipren dia ada kat malaysia..
so aku ditinggalkan terkontang kanting seorang diri...T.T
hahaha..acah mak enon..
mana ada dating..cuma keluar berdua je..
eh tapi kalau dalam bahasa inggeris still dipanggil date kan..

ah sudah-sudah..bukan pasal date yang aku nak cerita..
aku nak cerita pasal entri aku arini la...
engkau orang nampak gambar poster kat atas ni kan..??
ha..siapa yang tengok movie ni kat wayang memang tak rugi lah..
serius sangat-amat-gila-bapak best!!
ini antara filem yang paling best arahan afdlin shauki..
sangat kelakar dan sangat memberi kesan kat hati penonton..
tapi siapa yang tak de rasa apa-apa tu tak tahulah kan..
hati batu kot..hahaha..jangan marah~

nak tahu tak movie ni pasal apa??
ah engkau orang pergi tengok sendiri lah..
baru gempak kan..
nanti kalau dah cerita kat sini dah basi pulak..
dah tak de feel dah engkau orang nak tengok kan..
ha..this three words can describe the overall story;
HILLARIOUS, SUUWWIITT, TOUCHING(eh aku tak tahu lah kalau perkataan ni sesuai ke tak untuk menggambarkan perasaan tersentuh..hehehe)

eh aku nak sambung lagi cerita sikit boleh kan..hehehe..
ha lepas tengok PAPADOM, kita orang makan kat secret recipe..
lepas tu keluar secret recipe perut masing-masing dah macam pregnant 4 bulan..
yela..tamak kan..semuanya nak makan..hamek kau..haha..

ha lepas tu kita orang pon pergi la ujibakat one in a million kat just K karaoke..
hahahahah...sedap sangat lah suara aku ni nak audition kan..
silap-silap baru bukak mulut judges dah tutup telinga..kui kui kui..
tapi tak kesah lah sebab aku rasa puas dapat nyanyi lagu raya...
lama dah aku idam-idamkan saat-saat sebegini...^___^

ok lah tu aje..anyway thanks amy teman aku tengok wayang ngan melalak lagu raya sampai serak-serak suara aku nih..hoh!

p.k.m: tak boleh lupa aksi 'tak boleh belah' farid kamil..:))

No comments: