Friday, October 23, 2009

biotechnologist ke make-up artist??

hasil kerja seorang amatur..

hah!!inilah dia hasilnya bila dah takde kerja nak dibuat walhal nota-nota semua tengah menunggu mintak dibaca.. ish..ish..ish..aku rasa aku macam tak patut je amek course yang aku amek sekarang..yelah,aku banyak main dari banyak belajar..apa yang aku belajar selama hampir 3tahun ni satu benda pon aku tak dapat nak kaitkan antara satu sama lain..melainkan benda yang asas-asas tu boleh la nak jawab kalau orang tanya..tapi kalau dah masuk bab genetik-genetik ni konfem aku menganga..melopong tak athu apa kan..hai la..

apalah nak jadi ngan aku ni kan..member-member aku pon cakap aku ni sesuai amek course arts..tapi arts aku pon sebenarnya hampeh gak..sekolah dulu mana penah belajar arts semua ni..tapi itulah..lately ni aku macam minat pulak nak main mekap2 ni kan..eh tapi bukan aku yang bermekap..aku yang mekapkan orang..aku rasa ni pengaruh kuat dari kakak aku yang suka jadikan aku mangsa eksperimen make-up dia..sambil-sambil dia make-up aku nanti dia ajarlah macam mana nak make-up..haih inilah nasibnya bila dapat kakak yang amek fashion designer..so, apa korang rasa ngan hasil kerja tangan amatur cam aku??of course la tak cantik macam kakak aku punya...haihh..

tiba-tiba rasa aku memang patot tukar course tak pun aku kena sambung master in arts pulak??hahaha..tak de kerja lah pulak kann.......

2 comments:

aen zamzuri said...

hohoho=p
ade mate ak kt sini~
congratz jah..
santek sgt!!~

emm ko teslh mek kos ah beb~~
heee=))

cik peah said...

hahaha..
tula jom same2 tukar course..
nanti dah grad leh wat JV kan..
bukak salon same2..ngeh3~