Saturday, April 3, 2010

this is my first art. eceh.

ehem ehem. siang tadi pergi shoe festival. ingat banyak lah jual kasut dengan harga yang tebabow runtuh meletup semua kan. tapi malangnya tak ada benda sangat. jenama kasut pon yang aku tak berapa familiar. mungkin international brand yang orang kayap rayap opps kaya raya je yang pakai kot. aku pakai kasut tiga sepuluh ringgit boleh campur je.

disebabkan tak ada apa kat situ, so amy pon suggest lah aku masuk competition conteng conteng kasut. ehe. actually bukanlah conteng conteng tapi lukis atas kasut putih jazz. mula mula cam malas. akhirnya join juga sebab dipaksa. ceh. jadi ini lah hasil contengan aku yang buruk dan tak menarik sebab orang lain punya gila gempak beb. wa cakap sama lu. tapi gua tak ambik gambar dorang punya lah. sebab kamera bukan ana yang punya tetapi ahmad albab yang punya. hahaha. eeh. salah orang daaa. amy yang punya daa. jadi sudahnya, amy amek gambar karya aku sahaja. ceh karya lah sangat puunnn.

inilah dia karya terulungku. jeng jeng jeng. dup dap dup dap.








*tadi jalan jalan kat situ terjumpa miss bazryana bersama buah hati. patutlah sehat. bahagia rupanya dia. ehe. jangan marah bazz. nanti sepet mata tu. hikks.

*kenapa lain macam je aku punya compose blog ni. tak boleh tengok gambar pon. keluar html code je. nak justify pon tak boleh. haih.

No comments: