Thursday, April 8, 2010

kanak kanak bermain *translate dalam sendiri dalam english*


hi i'm cik peah. i'm gonna be your friend till the end. hideho!. hahaha. haaaa. siapa ingat dialog ni?? cepat cepat angkat tangan. nak bagi hadiah ni. hadiah yang besar punya. alaaaah. takde siapa ke yang tahu? ni dialog cerita child play lahhh. tapi child play 1, 2 dengan 3 je ada. sebab bila dah masuk 4 muka dia ganas nak mampus dan dia sebok buat anak dengan tiffany. tapi yang 5 dengan 6 punya takde lah pulak. ni yang rasa macam nak download. tapi karang habis quota pulak. so siapa siapa ada sambungan dia? meh meh kasi aku. hehehe.

amboi amboi cik peah ni mentang mentang lah progres thesis dah hampir ke penghujung sebok pulak nak tengok movie. kau tu ada final exam lah oi. lepas final exam ada viva pulak. lepastu HABESSSS! HABES wehhh. peh gila macam tak percaya aku nak abes belajar dah. tapi tapi tapi apa aku nak buat lepas kerja ek? sambung jual selendang? meluaskan lagi empayar bisnes aku? hm, akan dipeertimbangkan kot. harap harap semangat tu adalah nanti jangan semangat tidur yang sampai sudah. mahu aku jadi badak berendam dekat rumah tu.

eeh dah lah. makin aku taip makin panjang pulak aku membebel. makin panjang aku merepek. dan maki korang malas nak baca. maaflah. i'm not a good writer. cuma boleh merepek meraban pasal kehidupan seharian jela. haih. memang pemikiran tak diluar kotak betul aku ni. dah habes tu otak dalam kepala nak pegi letak luar kota pekejadahnya. itu otak lah bukan pemikiran. haih cik peah ni nak kena ni. dush dush gedebuk gedebak. ha hamek kau.

ha tengok tengok entah apa aku repek kan. okay lah rasa macam mahu sambung tidur. ceh tidur lagi. taknak taknak. nanti lembab otak tidur banyak. jom study!! iyoooolaaaaah.

No comments: