Thursday, July 15, 2010

gila nostalgia beb!

pejam celik pejam celik. oh aku dah nak masuk 22 tahun lah. baru rasa macam semalam tengok cerita sailormoon dengan kakak sambil berebut nak jadi sailormoon. konon konon nak jadi watak utama yang bercinta dengan tuxedo mask yang hensem. masa tu rasa nak ada boyfriend macam tuxedo mask yang sangat gagah perkasa. tapi disebabkan aku adik aku mesti beralah. terpaksa lah pilih sailor venus. eh yeke nama dia camtu? entah lah. aku pon ingat ingat lupa.

hah, disebabkan aku ni jobless :( aku ada cari lagu opening untuk cerita sailormoon. memang layan ah lagu ni. aku dulu kecik kecik siap hafal lagi lagu ni. korang mana yang kecik kecik layan sailormoon pon mesti rindu nak dengar lagu dia kan. jom layan. zaaaassssss. ceh macam melodi plak.




best kan lagu dia. hehe.

*macam ni lah jadi nya bila duduk rumah tak ada kerja lain yang nak dibuat. haha.

4 comments:

::ReEN:: said...

hahaha tringat suatu ketika dulu..
huhu fanatik gle cte ni!
besh3! maceh letak lagu ni..
ley layan kt lab ni haa :p

cik peah said...

hahaha. layan jangan xlayan. aku suka gila ngan lagu ni.

Bazz Rianne said...

aq ase aq ley nynyi balek kot lagu ni..hafal lg seyh..
ini keajaiban alam..

tp seingat aq laa..yg tyg kt tv2 dlu x abes kot..ke aq yg miss..tak ley engt pe ending die

jauhar said...

kte suke sailor venus and Jupiter!! diorg sgt cantek!