Monday, October 11, 2010

sembilan/sepuluh/sepuluh

hey hey brader and sistah! watcha doin? haha. harini baru ada mood nak hapdet blog yang dah lama dibiarkan menyepi. as usual alasannya cuma satu iaitu malas. entah bila aku boleh buang sikap aku yang satu ni. haih. okay okay tak mahu mengeluh. teruskan kehiduan anda dengan gembira walaupun hakikatnya aku takdelah gembira mana disebabkan tiada pekerjaan hanya duduk rumah makan tidur dan online. ohh nasib baik aku kuat kalau tak dah mati kebosanan.

eeh, cukup cukup cukup. ha, apa pulak sembilan/sepuluh/sepuluh ni kan? okay, cuba tukar jadi nombor. 9/10/10. haaaa, nampak dah hape bendanya tu? tarikh lah. apa daa. yela tapi tarikh apa? tarikh majlis graduasi aku laaa. uuuuu. aku dah berjaya memegang segulung ijazah setelah tiga tahun berhem[as pulas dan berusaha melawan sikap aku yang malas tak sudah sudah. excited tak? excited tak? sebenarnya takde lah excited mana. eh excited lah jugak. hmm, yeke? entah lah rasa biasa melainkan nervous sebab nak bersalam dengan sultan selangor. ish, rugi tak kenyit kenyit mata kat dia semalam. kalau tak mesti dia dah jatuh cinta punya dengan aku. haha. mengarut lagi. okaylah, malas nak cakap banyak. layankan ajelah gambar gambar ni ye! enjoice bebeh!
thanks for the flowersss! muahh!


wuuu. di depan fakulti terchenta. *sangatlaaaaa*


bersama ayah dan bonda. many thanks for both of u. love you!


bersama shamira dan jeng3. hehe. maceh datang. hee


with friendsssss. xoxo

forever friends bebeh! ♥

*tak banyak gambar sebab takde orang nak tangkapkan gambar banyak banyak. abang, kakak ngan adik masing masing ada hal masing masing. tapi takpe sebab abah ngan mak ada. hehe. walaupun si dia tiada di sisi tetapi ucapannya sangat beerti. cewah. geli geleman pulak aku. hahak. :P

oh sebelum terlambat izinkan aku untuk mengucapkan,
CONGRATULATION!!!!
kepada semua kawan kawan yang begelar graduan.

2 comments:

Bazzstary said...

paiq..u look gorjes!

taniah!

cik peah said...

hehe. tenkiu2!