Saturday, September 4, 2010

i'm getting older.

Alhamdulillah, thanks Allah for giving me chances to live on Your earth, to eat Your food and to breathe Your air for 22 years. i hope that i will be better when i'm getting older. i hope that i'm grown up when i'm growing old. *ekceli kopipes daripada status di facebook sebab malas dah nak fikir ayat*.


haish memang dasar pemalas betol lah aku ni kan. umur dah masuk 22 tahun tapi perangai malas tu tak pernah nak hilang. tak pernah nak transform jadi rajin. kalau lah rajin tu boleh dibeli akan aku beli walau berapa pun harganya. tapi apa kan daya itu semua tiada yang ada hanyalah usaha untuk memperbaiki diri menjadi seorang insan dan hamba kepada Allah yang lebih baik dari hari ini dan semalam.


apa apa pun di harap semoga dengan bertambahnya usia aku ni bertambah jugalah segala amalan kepada Allah dan segala bakti kepada kedua ibu bapa yang banyak berjasa. amiin.

okaylah, disebabkan mata dah berat bagai ada sepuluh biji lori yang menghempapnya maka aku tak nak taip panjang panjang. lagipun macam lah rajin sangat korang nak baca bebelan yang tak ada kena mengena ngan korang panjang lebar kan. aku pon tak suka baca blog panjang panjang bikin mata keranjang. eh, bikin mata juling dan kepala pening lihat tulisan pusing pusing.

disebabkan bulan puasa ni takde siapa nak bagi aku kek, eh cop. memang dah besar gini takde siapa dah nak bagi aku kek dah. ha, tengoklah gambar cheesecake yang memang menjadi favourite aku setiap kali aku teringin nak makan kek. tadaaaaa!!

hmm, tiba tiba rasa ngidam pulak nak makan kek ni. nyummm!

*teringat masa kecik kecik dulu buat birthday party sebab nak dapat hadiah banyak banyak. hahaha. best kan jadi budak kecik.

No comments: