Sunday, August 15, 2010

penyakit hati


nak marah tak guna.
nak maki lagi jadi dosa.
bila kecoh kau kepoh.
bila diam kau geram.

senang bila tengok orang bengang?
memang itu sifat semulajadi kau kah?

ah, jangan kau haraplah.
sedikit pon aku tak goyang.
sedikit pon aku tak heran.

kau usiklah emosi aku.
kau jentiklah hati aku.
aku akan tetap begitu.

tak berperasaan.
malah lagi suka melayan kau yang meroyan.
makin galak lah aku gelak.
kelakar. kau memang kelakar.
bikin kami tertawa sampai keluar air mata.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

sudah sudah lah dengan sifat kau itu.
jelak lagi muak anak tekak aku.

aku doakan satu hari nanti kau sedar.
sebenarnya kau hanya memperbodohkan diri kau.
kau hanya mempalitkan tahi ke muka kau.
busuk. memang busuk.
BUSUK HATI.

nauzubillahiminzalik.....

*sempena bulan mulia ni marilah sama sama baiki diri agar menjadi lebih baik dari semalam. amiin.


No comments: